Innhold fra annonsør
Optimal løsning for alle kjeder
Infonor Systems har i mer enn 20 år jobbet sammen med de største aktørene i sportsbransjen med å utvikle systemene Digitrade og Digitrade presale. En avansert skybasert løsning for vareflyt mellom produsenter, kjeder og detaljister. Nå tar vi steget videre og beveger oss helt frem til forbruker.
Dette betyr at Digtrade og Digitrade presale ikke lenger kun er en B2B-plattform, men med en sømløs integrasjon som inneholder både en B2C plattform, samt en plattform for outlet-virksomhet.
Med andre ord, en optimal løsning for alle kjeder som vil nå sine kunder i flere kanaler.
Vi har de siste måneder vært i kontakt med mer enn 80 forskjellige aktører i Sportsbransjen og er nå i ferd med å starte et pilotprosjekt sammen med fem av disse. Samtidig med dette lanseres nå Digitrade og Digitrade presale internasjonalt.
Videre jobber vi med et antall andre kjeder i varehandelen.
Digitrade er en moderne løsning som inneholder mye nytt. Big data, AI og Analyse kan gi verdifull informasjon for både innkjøper og selger. Digitrade hjelper ikke bare innkjøperne med å handle rett i forhold til trender og utvikling, men bidrar også med bl.a. avanserte værdata og trendanalyser, som igjen vil bidra til riktigere bemanning og innkjøp.
– Sportsbransjen er en bransje med høye krav og forventninger til sine digitale løsninger. Modeller, størrelser og farger er bare noen av utfordringene. Kampanjer og sesongers varighet i forhold til for høyt eller for lavt innkjøp er også en betydelig utfordring for vår bransje, forteller Randi Kristiansen i Intersport Norge. Hun har bidratt med kompetanse og samarbeidet med Infonor Systems om utviklingen av Digitrade og Digtrade presale.
Vi tror det er viktig for varehandelen å velge en digital løsning som er utviklet spesielt for dette og samtidig har en brukervennlighet som passer alle brukerne i kjeden fra produsenter helt frem til forbruker.
Vi fokuserer på optimale digitale løsninger slik at dere kan fokusere på optimalt salg og fornøyde kunder.