Coop fortsetter med elektroniske prisetiketter fra Pricer. Ill.foto fra Coop Extras butikk i Pindsle i Sandefjord.
Coop fortsetter med elektroniske prisetiketter fra Pricer. Ill.foto fra Coop Extras butikk i Pindsle i Sandefjord.

Coop valgte Pricer

Coop Norge har inngått ny rammeavtale om digitale prisetiketter med Pricer for to år.

Publisert

Pricers norske forhandler, StrongPoint, undertegnet i går avtale med Coop om leveranse og installering av digitale prisetiketter fra Pricer.

Den eksklusive rammeavtalen løper fra januar 2021 til desember 2022, og verdien estimeres til rundt 140 millioner kroner, eksklusive kostnader for installering og fremtidig teknisk support.

Jacob Tveraabak er adm. dir. i StrongPoint
Jacob Tveraabak er adm. dir. i StrongPoint

StrongPoints toppsjef Jacob Tveraabak er fornøyd:

– Vi er stolte over å yte verdi til vår langvarige kunde Coop Norge gjennom retailteknologi. Dette var et anbud, og at vi vant viser bekrefter vår historikk som leverandør av løsninger i verdensklasse, enestående kundeservice og innovasjon innen retailteknologi.

Helena Holmgren, adm.dir. og konsernsjef i Pricer, uttaler:

– Vi er stolte over at Coop Norge, som lenge har vært kunde av StrongPoint, har valgt Pricers stabile, pålitelige og skalerbare løsning for digitale prisetiketter etter et anbud der flere leverandører ble vurdert. Dette baner vei for effektive butikkprosesser og gode kundeopplevelser. Vi vil også takke vår partner StrongPoint for deres kontinuerlige arbeid for vår felles framgang på det norske markedet.

Powered by Labrador CMS