Nielsen: Slik ble dagligvareåret 2021 Redaksjonen i Retailmagasinet Publisert 17.02.2022 - 09:15 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 2025,-(herav mva kr 225) Kort TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 2025,-(herav mva kr 225) Faktura DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 1600,-(herav mva kr 0,-) Kort DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 1600,-(herav mva kr 0,-) Faktura Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ nielseniq dagligvarerapporten nyheter Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post
Forbrukertilsynet vil kontrollere at reglene om salgsmarkedsføring følges under Black Friday, Cyber Monday og Singles Day