ProntoTV med skjermløsninger til Hurtigruten
ProntoTV skal levere digital signage til fire nye Hurtigruten-skip som er under bygging.
Den første leveransen skjer i løpet av 2018, og ordreverdien her er på rundt 15 millioner kroner, skriver ZetaDisplay i en pressemelding.
ProntoTVs første leveranse blir til Hurtigrutens hybridfartøy MS Roald Amundsen, som er et av fire planlagte Explorer-skip som skal gjennomføre oppdagelsesreiser i Arktis, Antarktis og andre eksotiske farvann.
Avtalen løper i fem år, og ZetaDisplay, som eier ProntoTV, skriver at verdien på avtalen ligger på rundt 65 millioner kroner.
– Vi er veldig fornøyd med å ha tegnet en ny og viktig avtale på det norske markedet, og transport er for oss et nytt markedssegment, sier administrerende direktør Leif Liljebrunn i ZetaDisplay AB.
ProntoTV har i løpet av fjoråret tegnet en rekke gode avtaler, både innen retail og intern-TV, og vi har stor tro på framtida, sier han.
(Pressemelding)
Retailmagasinet kommer ut åtte ganger i året, og dekker ulike aspekter av fag- og detaljhandelen, uavhengig av varesortiment. Vi gir deg nyheter, fagartikler og case som bidrar til inspirasjon og verdifull innsikt i en bransje som er i stadig utvikling.
Last ned enkeltsider eller hele bladet
Du kan abonnere på retailmagasinet.no sitt ukentlige nyhetsbrev gratis her
ProntoTV er en del av det svenske ZetaDisplay-konsernet, som er en internasjonal aktør innen digitale skjermløsninger; også kalt digital signage.
ProntoTV er Norges største og ledende leverandør av digital signage, med mer enn femten års erfaring i bransjen og over tjue ansatte.
Leverandøren har en sterk posisjon innen detaljhandel samt en ledende posisjon innen digital kommunikasjon i offentlige miljøer, og har levert omfattende installasjoner til blant annet Flytoget i Norge.
ZetaDisplay-konsernet er en ledende leverandør av digital signage til større kjeder innen detaljhandels- og servicebransjen. Selskapet har cirka 130 ansatte, samt salgskontorer i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Estland og Nederland.