ProntoTV får tilleggsordre fra Statoil ASA
Verdi: 4 millioner kroner.
ProntoTV har tidligere annonsert at de gjennom samarbeidspartneren BrandMaster har tegnet en rammeavtale med Statoil AS på leveranse av digitale skjermløsninger for internkommunikasjon. Avtalen, som er den hittil største i ProntoTVs historie, startet i 2016 og har en varighet på fire år, med mulighet for forlengelse.
Nå melder ProntoTV at de har fått en tilleggsordre på 4 millioner kroner. Leverandøren skriver ingenting om hva ordren omfatter, men Leif Liljebrunn, administrerende direktør i ZetaDisplay AB uttaler følgende i en pressemelding:
– Jeg ser på dette som et signal om at kunden er fornøyd med leveransen og tilbudet vårt. Vi har i lang tid bygget opp en sterk posisjon med konseptet vårt innen digital signage, og kunden får gjennom samarbeidsavtalen ta i bruk den nyeste teknikken med en framtidsrettet medieplattform.
(Pressemelding)
Retailmagasinet kommer ut åtte ganger i året, og dekker ulike aspekter av fag- og detaljhandelen, uavhengig av varesortiment. Vi gir deg nyheter, fagartikler og case som bidrar til inspirasjon og verdifull innsikt i en bransje som er i stadig utvikling.
Last ned enkeltsider eller hele bladet
Du kan abonnere på retailmagasinet.no sitt ukentlige nyhetsbrev gratis her
ProntoTV er en del av det svenske ZetaDisplay-konsernet, som er en internasjonal aktør innen digitale skjermløsninger; også kalt digital signage.
ProntoTV er Norges største og ledende leverandør av digital signage, med mer enn femten års erfaring i bransjen og over tjue ansatte.
Leverandøren har en sterk posisjon innen detaljhandel samt en ledende posisjon innen digital kommunikasjon i offentlige miljøer, og har levert omfattende installasjoner til blant annet Flytoget i Norge.
ZetaDisplay-konsernet er en ledende leverandør av digital signage til større kjeder innen detaljhandels- og servicebransjen. Selskapet har cirka 130 ansatte, samt salgskontorer i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Estland og Nederland.