KappAhl investerer tungt i digital transformasjon. Forretningssystemet skal bli ledende i motebransjen, sier toppsjef Elisabeth Peregi.
KappAhl investerer tungt i digital transformasjon. Forretningssystemet skal bli ledende i motebransjen, sier toppsjef Elisabeth Peregi.

Investerer 200 millioner i digital transformasjon – ansetter 20 personer

Som del av sin pågående transformasjonsreise investerer KappAhl SEK 200 millioner i omfattende digital transformasjon. Med plattform fra Microsoft 365 Dynamics og Azure skal motekjeden legge grunnlag for fremtidsrettet kundeopplevelse i både fysiske og digitale kanaler.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS