Lanserer digital kundeopplevelse
Denne uken lanseres Mitt Biltema som er en del av Biltemas digitale kundestrategi.
Mitt Biltema er en teknologisk løsning hvor kundene kan få lagret sine kvitteringer, satt opp digitale handlelister og få ekstra rabatter på utvalgte produkter, skriver selskapet i en pressemelding.
Digitalt fokus for kunden
Selv om handelen foreløpig kun gjøres i fysiske varehus, ekspanderer Biltema kraftig. «Varehusene vil alltid være ryggraden, også i fremtidens Biltema» sier Daniel Berg som er ansvarlig for Biltemas digitale utvikling. Kjeden er midt i en digitaliseringsprosess som inkluderer alt fra nettsted til kunstig intelligens. «Her skynder vi oss sakte, fokus er brukervennlighet for kundene, sier Berg.
Øker den digitale opplevelsen
Dag Bergby, Daglig Leder i Biltema Norge er svært fornøyd med kundesatsingen Mitt Biltema. – Selv om vi satser på fysiske varehus i Biltema, jobber vi også knallhardt for å øke den digitale opplevelsen.
– Vi må være der kunden er, og med kundenes behov i sentrum. Handelen starter ofte foran nettbrettet, mobilen eller PC ‘n, og vi utvikler hele tiden våre digitale tjenester fortløpende for å gjøre det enklere og bedre å være Biltema - kunde», sier Bergby.
(Pressemelding)