– Med strategisk plasserte pakkeskap slipper kunder å stå i butikk eller postkontor for å hente varene sine, og kan heller plukke de opp på veien der det passer dem best, sier Maria Ebbestad, presse- og markedsansvarlig i Nytelse.no.
– Med strategisk plasserte pakkeskap slipper kunder å stå i butikk eller postkontor for å hente varene sine, og kan heller plukke de opp på veien der det passer dem best, sier Maria Ebbestad, presse- og markedsansvarlig i Nytelse.no.

Nytelse.no tester ut diskret distribusjonsløsning

Snart kan nordmenn hente ut sexleketøy fra Instabox sine pakkeskap. – Mer anonymt enn dette får du det ikke, sier Maria Ebbestad i Nytelse.no.

Publisert

Sexleketøy-butikken på nett, Nytelse.no, skal fremover benytte seg av det svenske logistikkselskapet Instabox sine tjenester for å bedre tilbudet til sine kunder betydelig. Sammen skal de sørge for ekspresslevering samme dag til lekne nordmenn.

– Vi har valgt å gå for Instabox fordi det er en rask og miljøvennlig måte å få pakker på. Med strategisk plasserte pakkeskap slipper kunder å stå i butikk eller postkontor for å hente varene sine, og kan heller plukke de opp på veien der det passer dem best, sier Maria Ebbestad, presse- og markedsansvarlig i Nytelse.no, og legger til:

– Produktene vi har er gjerne av den typen man ikke ønsker å gå inn i en butikk for å kjøpe, og når man først har bestilt det, så ønsker man å få det så fort som mulig. Når det gjelder hurtig og diskré levering er Instabox omtrent uslåelige.

Salg av sexleketøy har eksplodert

Ifølge Ebbestad i Nytelse.no har salget skutt i været som følge av koronapandemien.

– Covid-19 har virkelig gitt oss en salgsboom og vi ser helt tydelig at folk bruker mer tid sammen og utforsker eget sexliv. Totalt sett ser vi en omsetningsøkning på 60 prosent sammenlignet med fjoråret, og det kan fort vokse inn mot Black Friday og julehandelen, forteller Ebbestad.

Utover Nytelse.no sin vekst på 60 prosent forteller Ebbestad at enkelte sexleketøy har vokst mer enn andre:

– Den absolutte favoritten i koronatiden er vibratoren Womanizer, der har vi hatt en salgsøkning på 589 prosent. I tillegg har parvibratoren vår, WeVibe, økt med hele 279 prosent. Utover dette ser vi også et sterkt oppsving for app-styrte leketøy. Det vil si vibratorer og andre nytelsesprodukter som kan styres fra andre siden av jorden om man måtte ønske.

Flere gode partnerskap på plass

Norgessjefen i Instabox, Benjamin Dale, er svært fornøyd med å få med en av Norges største nettbutikker innen sexleketøy og erotiske produkter på laget.

– Nytelse.no er en veldig interessant aktør som har vokst betraktelig under koronapandemien. At de er fremme i skoen og ønsker å levere sine varer via oss er et veldig godt tegn på at Instabox-satsingen i Norge er på rett kurs, sier han.

Norgessjefen i Instabox, Benjamin Dale, tror at henting i pakkeskap blir like vanlig som post i butikk og andre hjemleveringsløsninger.
Norgessjefen i Instabox, Benjamin Dale, tror at henting i pakkeskap blir like vanlig som post i butikk og andre hjemleveringsløsninger.

Nytelse.no går inn i rekken av flere aktører som nylig har gått i partnerskap med Instabox. Fra før bruker SkinCity, Junkyard, Bangerhead, Lyko, Babyshop og Lekmer også tjenester fra pakkeskapselskapet.

– Det er tydelig at stadig flere kunder og forhandlere ser fordelene med våre pakkeskap. Nå har vi kun vært på det norske markedet i noen måneder, men likevel klart å signere flere store aktører. Ettersom vi fortsetter å vokse er jeg sikker på at henting i pakkeskap blir like vanlig som post i butikk og andre hjemleveringsløsninger, avslutter Dale. (Pressemelding)