Cathrine Instebø daglig leder i Skiforbunde,´Hans-Eric Schultz, adm. dir i Elon Norge og ´Tiril Udnes Weng, ski-landslaget på Idre Fjäll.
Elon Norge bruker mye av markledsbudsjettet på å sponse idrett. Aller mest får Norges Skiforbund. Cathrine Instebø, daglig leder i Skiforbundet, Hans-Eric Schultz, adm. dir i Elon Norge og Tiril Udnes Weng på ski-landslaget på Idre Fjäll.

Elon ser resultater av sin snuoperasjon – og sponser idretten tungt


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS