Lars Ove Davidsen (leder for digitale prosjekter i Europris) og Morten Mjelde (butikksjef Europris i Dikeveien) er spent på erfaringene med selvbetjening i utemarkedet.
Lars Ove Davidsen (leder for digitale prosjekter i Europris) og Morten Mjelde (butikksjef Europris i Dikeveien) er spent på erfaringene med selvbetjening i utemarkedet.

Europris tester selvbetjente uteområder

Ny teknologi gir enklere løsninger for kunder hos Europris som vil være selvhjulpne. Kjeden tester selvbetjening i to varehus.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS