Hun skal finne partnere til RELEX
RELEX vokser 50 prosent hvert år og jakter nå på likesinnede partnere. Ida Myran går inn i ny rolle for å rigge et økosystem for samarbeidspartnere, både eksternt og internt.
Etter å ha opplevd en omsetningsvekst på over 50 prosent hvert år siden oppstarten i 2005, har RELEX nå nådd et stadium hvor de har funnet ut at det er på tide å se seg om etter andre likesinnede selskaper som kan støtte dem i videre vekst.
Ida Myran har jobbet i RELEX siden 2014 og har nå gått over i rolle som Director Strategic Alliances Northern Europe & South Africa.
Hun kommenterer sin nye rolle overfor Retailmagasinet:
– Målet er å inngå varige partnerskap med selskaper som kan demonstrere at de er like motivert av kundetilfredshet og optimering av retailbransjen som vi er. Sterke, kompetente samarbeidspartnere vil bidra til å forsikre at vi kan tilby den riktige kompetansen til hver eneste RELEX-kunde, for eksempel innen prosjektledelse, endringsledelse eller systemintegrasjon.
Myran skal bygge opp og rigge for et økosystem av samarbeidspartnere, både eksternt og internt i RELEX.
– Det betyr å eie, utvikle og implementere strategien for samarbeidspartnere i Norden, Baltikum, Storbritannia, Benelux og Sør-Afrika. Hvert partnerskap skal være tillitsfullt, tydelig og forutsigbart for begge parter. Og ikke minst skal kundene våre fortsette å være de mest fornøyde på tvers av alle kategorier av retail software. Styret har satt ambisiøse og krevende mål for partnersamarbeid i 2020, og jeg gleder meg stort til å ta fatt på oppgaven, sier Ida Myran