Kanzi-eplene er på markedet
Kanzi har sparket i gang den europeiske eplesesongen ved å bringe epler av høy kvalitet til butikkhyllene. Kanzi-dyrkerne og -markedsførerne rapporterer en god blomstringsperiode og forventer smakfulle epler av høy kvalitet. Den ekstremt solfylte sommeren over hele Europa har bidratt til velsmakende epler.
Etter 152 dager med vekst og modning er Kanzi-eplene klarei butikkhyllene hos forhandlere og kjøpmenn over hele Europa. Eplets attraktivitet, dets karakteristiske rødfarge, saftighet, sprøhet og balansen mellom søt og smakfull smak passer perfekt til forbrukeres preferanser over hele Europa, skriver GKE i en pressemelding.
Tilgjengelighet året rundt
En av hovedfordelene ved eplemerket har vært tilgjengeligheten året rundt. Med støtte og engasjement fra mer enn 1600 Kanzi-produsenter over hele verden, og et spesialisert, dedikert kvalitetsteam, er utvalget tilgjengelig året rundt. Bert Blokzijl, global utvalgsleder hos Kanzi, uttaler:
– Vi er på et nivå der forsyningen fra den sørlige halvkulen lukker sommergapet i Europa. Kanzi-dyrkernes engasjement og de gode vekstforholdene lover utmerket kvalitet på den nye avlingen for den kommende sesongen.
I år har Kanz lansert de pan-europeiske kampanjen: ‘’The Power of Great Taste’’. Kampanjen har som mål å kommunisere smaken av Kanzi og opplevelsen til en enda bredere forbrukermålgruppe. Med store programmer for forbrukerbelønning, Spotify-kampanjer, sosiale kampanjer og smaksprøver over hele Europa skal forbrukere inspireres til å prøve Kanzi.