Geta gaselle for tredje år på rad
Geta har tredje året på rad blitt plukket ut av Dagens Næringsliv til å være på årets Gaselle-liste over fremadstormende bedrifter.
For å kvalifisere til gaselle-status må en bedrift ha minst doblet omsetningen i løpet av de siste fire årene, den må ha hatt positivt samlet driftsresultat og unngått negativ vekst i perioden. I 2014 – på første mulighet – klarte Geta å levere nettopp det.
– Nå i vårt sjette leveår har vi beholdt vår plass på den ærefulle listen, sier daglig leder André Brynildsen som ser på Gaselle-statusen som en viktig bekreftelse for bedriften.
– Å bli en Gaselle er en viktig anerkjennelse på det arbeidet våre ansatte har gjort, og vi takker våre dyktige kunder og partnere som har gitt oss muligheten til å nå våre mål. Det viktigste for Geta er å se fremover og etablere ett internasjonalt fagmiljø innenfor digital handel (e-handel).
Geta jobber med rådgivning og utvikling av e-handels- og webløsninger fra a til å. De dekker hele leveransebildet i ehandel fra analyse og konsept, strategi og design, til teknisk plattform, integrasjoner og utvikling av løsninger, PIM, samt synlighet gjennom SEO og innholdsproduksjon. Geta tror på samspillet mellom fysisk butikk og nettbutikk for å hente det beste ut i begge kanaler og gjøre det enkelt for sluttkundene å handle.
Getas kundeportefølje inkluderer blant andre Norrøna, Eurosko, KTM, Husqvarna, Felleskjøpet, Sport1, Nille, NHO, Cubus og Dressmann.