Fra venstre: Vebjørn Torsetnes fra Tirag, Connie Vollebek fra Tilbords, Malin Rønvåg og Torstein Syvertsen fra TargetEveryone. (Foto: TargetEveryone)

Avtale med Tilbords og Rafens

TargetEveryone har nå inngått en avtale med kjøkkenutstyrkjedene Tilbords og Rafens om levering av en komplett kundeklubbløsning.

Publisert

TargetEveryones multikanalsløsning skal håndtere alt fra rekruttering av nye kunder, til utsendelser av kjedens kampanjer gjennom diverse kommunikasjonskanaler.

Til bords og Rafens

Kjeden Tilbords består av 120 fysiske butikker og en nettbutikk. De og selger serviser, glass, kjøkkenutstyr og interiørprodukter. Rafens består av 14 butikker i Norge, og tilbyr også et bredt utvalg av kjøkkenredskaper og kjøkkenutstyr.

Begge varemerker eies i dag av Tirag AS og inngår i det norske private equity-konsernet Herkules Capital, som har over 15 milliarder norske kroner plassert i ulike fond.

Stor tro på løsningen

– Vi har stor tro på at løsningen vi har valgt med TargetEveryone vil hjelpe oss med å kunne doble kundeklubben vår i løpet av ett år, sier Vebjørn Torsetnes – Kategori og Markedsdirektør i Tirag, som er eier av kjedene Tilbords og Rafens.

– Tilbords og Rafens er to spennende butikkjeder som er midt i blinken for vårt kundelojalitetskonsept. Vi gleder oss til å komme i gang, og vi er sikre på at vi også raskt vil oppnå gode resultater med begge kjedene, sier Torstein Syvertsen, Markedsdirektør i TargetEveryone.

(Pressemelding)

Om TargetEveryone

TargetEveryone er notert på Nasdaq First North Sweden, og startet for 10 år siden i det nordiske entreprenørmiljøet. TargetEveryone har kunder og partnere i over 80 land, og 45 ansatte ved kontorer i Stockholm, Oslo, Moss og indiske Chandigarh.

ViaNett AS

ViaNett AS er spesialister på SMS og mobilbetaling, og er et datterselskap av TargetEveryone AB siden juni 2015.

Powered by Labrador CMS