Vil bryne seg mot ‘de store’
Slependen senter er den ukjente kjøpesenter-lillesøsteren som er på vei til å vokse seg stor. Senterleder Anniken Juul (24) vil bryne seg mot flere av de etablerte i vekst.
Her leder Anniken Juul det som i mange år egentlig ikke skulle være et kjøpesenter, men som ble det, skriver budstikka.no. Senteret omtales fremdeles på folkemunne som Smart Club-bygget.
Første gang man kan måle
I årets julehandel har Juul prognoser som viser at hun satser på å bryne seg med flere av sine ’kjøpesentersøstre’ i vekst.
– Vi satser på å omsette for 155 millioner kroner i årets julehandel. Dette er da definert som de rundt syv siste ukene før julaften.
– Dette er det første året vi faktisk kan måle utviklingen fra i fjor, og dette er rett og slett utrolig spennende for oss, sier Juul, til budstikka.no.
5 prosents vekst
Med 5 prosents vekst, vil hun dermed bryne seg med flere av de andre etablerte kjøpesentrene i Asker og Bærum når det gjelder handelsvekst.
(Kilde: budstikka.no)