KIWI vant europeisk pris
KIWI og Geelmuyden Kiese stakk av med gull i kategorien "Retail", da European Excellence Awards (EEA) gikk av stabelen i Berlin før helgen.
– I KIWI har vi jobbet målrettet for å ta del i de viktige debattene og fortelle de gode historiene. Hver dag går vi på jobb for å gjøre det lettere for kundene våre å velge sunt. Vi kjemper for et grønnere samfunn, mer mangfold i arbeidslivet og sist, men ikke minst, lavere priser, sier KIWIs kommunikasjonssjef, Kristine Aakvaag Arvin, som synes det er hyggelig å se resultatene av arbeidet, Hun sender en stor takk til KIWIs 12.000 medarbeidere.
– KIWIANERNE gjør en fantastisk innsats hver dag. Det er på grunn av dem at KIWI har så mange gode historier å kommunisere.
Med caset "Omdømmehoppet" vant KIWI i kategorien «Retail», der blant andre eBay og Aldi var finalister. KIWI har samarbeidet med kommunikasjonsbyrået Geelmuyden Kiese i flere år.
– EEA er stort for alle som brenner for kommunikasjon. KIWIs kommunikasjonsavdeling er liten, noe som gjør prisen enda mer imponerende. Sammen har vi laget Norges kanskje mest offensive kommunikasjonsstrategi, og levert på denne hver eneste dag. Vi gleder oss til å fortsette den grønne reisen sammen med KIWI, sier Marius Eriksen, partner og seniorrådgiver i Geelmuyden Kiese.
(Pressemelding)