Mester Grønn har valgt partner til å levere morgendagens kundeopplevelse
Mester Grønn, Norges største heleide blomsterkjede med over 130 butikker, har valgt Isobar som partner for å realisere morgendagens kundeopplevelse.
– Mester Grønn har hatt en stabil vekst de siste årene og har sementert sin posisjon som ledende blomsterkjede gjennom god kundeopplevelse og tilfredshet. For å sikre at Mester Grønn skal kunne levere en god kundeopplevelse også i fremtiden er vi nødt til å gjøre gode investeringer i teknologi, sier Hege Hildeng, markedsdirektør i Mester Grønn.
Etter en lengre prosess er Isobar valgt som Mester Grønn sin samarbeidspartner i dette arbeidet. Isobar bistår Mester Grønn med valg og implementering av teknologi, rådgivning på god bruk av data til moderne e-handel, strategi for CRM og effektive kommunikasjonsløsninger både online og offline.
– Mester Grønn opererer i en meget konkurranseutsatt retail-bransje. Det er ekstremt givende for oss i Isobar å få bistå med implementering av teknologi som Salesforce Commerce Cloud, Marketing og Service Cloud, og hjelpe Mester Grønn med å nå sine forretningsmål, sier Ville Sivonen, Head of Martech i Isobar.
Mester Grønn gjør investeringer for å lykkes på kort og lang sikt, og er svært fornøyd med å skulle samarbeide med Isobar – som har bred erfaring med Martech-løsninger. Isobar skal blant annet bidra med å skreddersy kundereiser – som gir den beste kundeopplevelsen.
– Forbrukerne har større forventninger til oss som selskap når det kommer til personalisering og relevant kommunikasjon. Skal du lykkes innen retail de neste 10-20 årene er du nødt til å levere over pari på kundeopplevelse. Det er noe Mester Grønn allerede leverer veldig godt på, men vi må hele tiden forbedre oss for å gjøre oss fortjent hos kundene våre, avslutter Hildeng. (Pressemelding)