F.v.: Michael Legendre (byråleder, Isobar Norge), Andreas Tyrholm (Prosjektleder, Isobar), Ville Sivonen (Head of Martech, Isobar Nordics), Lise Foss Andersen (Wedredaktør og leder for digitale kanaler, Mester Grønn), Terje Jensen (Business Controller, Mester Grønn), Hege Hildeng (Markedsdirektør, Mester Grønn) og Hans Petter Hubert (Prosjektleder, Mester Grønn).
F.v.: Michael Legendre (byråleder, Isobar Norge), Andreas Tyrholm (Prosjektleder, Isobar), Ville Sivonen (Head of Martech, Isobar Nordics), Lise Foss Andersen (Wedredaktør og leder for digitale kanaler, Mester Grønn), Terje Jensen (Business Controller, Mester Grønn), Hege Hildeng (Markedsdirektør, Mester Grønn) og Hans Petter Hubert (Prosjektleder, Mester Grønn).

Mester Grønn har valgt partner til å levere morgendagens kundeopplevelse

Mester Grønn, Norges største heleide blomsterkjede med over 130 butikker, har valgt Isobar som partner for å realisere morgendagens kundeopplevelse.

Publisert

– Mester Grønn har hatt en stabil vekst de siste årene og har sementert sin posisjon som ledende blomsterkjede gjennom god kundeopplevelse og tilfredshet. For å sikre at Mester Grønn skal kunne levere en god kundeopplevelse også i fremtiden er vi nødt til å gjøre gode investeringer i teknologi, sier Hege Hildeng, markedsdirektør i Mester Grønn.

Etter en lengre prosess er Isobar valgt som Mester Grønn sin samarbeidspartner i dette arbeidet. Isobar bistår Mester Grønn med valg og implementering av teknologi, rådgivning på god bruk av data til moderne e-handel, strategi for CRM og effektive kommunikasjonsløsninger både online og offline.

– Mester Grønn opererer i en meget konkurranseutsatt retail-bransje. Det er ekstremt givende for oss i Isobar å få bistå med implementering av teknologi som Salesforce Commerce Cloud, Marketing og Service Cloud, og hjelpe Mester Grønn med å nå sine forretningsmål, sier Ville Sivonen, Head of Martech i Isobar.

Mester Grønn gjør investeringer for å lykkes på kort og lang sikt, og er svært fornøyd med å skulle samarbeide med Isobar – som har bred erfaring med Martech-løsninger. Isobar skal blant annet bidra med å skreddersy kundereiser – som gir den beste kundeopplevelsen.

– Forbrukerne har større forventninger til oss som selskap når det kommer til personalisering og relevant kommunikasjon. Skal du lykkes innen retail de neste 10-20 årene er du nødt til å levere over pari på kundeopplevelse. Det er noe Mester Grønn allerede leverer veldig godt på, men vi må hele tiden forbedre oss for å gjøre oss fortjent hos kundene våre, avslutter Hildeng. (Pressemelding)