Ganni har økt lagernøyaktigheten markant etter at de tok i bruk skyplattformemn Nedap iD.
Ganni har økt lagernøyaktigheten markant etter at de tok i bruk skyplattformemn Nedap iD.

GANNI styrker omnikanalstrategien med Securitas

GANNI styrker omnikanalstrategien med skyplattformen Nedap iD fra Securitas. I en butikk kom de opp i 99,5% lagernøyaktighet etter to uker.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS