− Ved å velge bort unødvendig og «eye catching» emballasje kan vi i LUSH i stedet fokusere på selve produktet, sier PR-ansvarlig Malin Goldberg i LUSH Norge.
− Ved å velge bort unødvendig og «eye catching» emballasje kan vi i LUSH i stedet fokusere på selve produktet, sier PR-ansvarlig Malin Goldberg i LUSH Norge.

LUSH tar opp kampen mot over-emballering

Alle velværeprodukter finnes i fast form, påpeker kosmetikk-kjeden LUSH. De mener at naken er best, og selger produkter til ansikt, kropp og hår i fast form.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS