NetOnNetmed nytt reklamekonsept
Lanserer rebelsk reklamekonsept.
I går lanserte NetOnNet sitt nye reklamekonsept. Hele konseptet er produsert med NetOnNets DNA og kundeorienterte verdiord i minnet, skriver kjeden i en pressemelding.
– Med det nye konseptet vil vi finne tilbake til de vi var når utfordrerposisjonen var tydeligere – og vise at NetOnNet er et ærligere, billigere, enklere og helt enkelt bedre alternativ når kundene skal velge hvem de vil kjøpe hjemmeelektronikken sin fra, sier Carola Tiberg, reklamesjef i NetOnNet.
Reklamekonseptet vil frontes av en såkalt dramatisert talsperson – der NetOnNet har skapt en ung rebell, som på en humoristisk og fremfor alt unik og utfordrende måte viser hva NetOnNet står for, og ikke står for, heter det i pressemeldingen.
Se video her:
– Vi har et unikt selvbetjeningskonsept, en fremoverlent e-handel, en velfungerende og effektiv logistikkhåndtering, unike innkjøpskanaler, en ærlig prisstrategi og viktigst av alt; et ekstremt kundefokus. Det vi absolutt ikke har, er pågående selgere, dyre og prangende shoppingpalasser eller falske lokke- og salgspriser. Vårt fokus er alltid kunden, og det å la kunden handle hjemmeelektronikk til beste pris og på sine vilkår ser vi på som en selvfølgelighet. Dette og mye mer kommer til å vises og forsterkes gjennom vårt nye reklamekonsept, sier Ulrika Sohtell, markedssjef i NetOnNet.
(Pressemelding)
Retailmagasinet kommer ut åtte ganger i året, og dekker ulike aspekter av fag- og detaljhandelen, uavhengig av varesortiment. Vi gir deg nyheter, fagartikler og case som bidrar til inspirasjon og verdifull innsikt i en bransje som er i stadig utvikling.
Last ned enkeltsider eller hele bladet
Du kan abonnere på retailmagasinet.no sitt ukentlige nyhetsbrev gratis her