På nett samles det inn mye relevant data som kan gjøre de fysiske butikkene bedre. Ill. foto.
På nett samles det inn mye relevant data som kan gjøre de fysiske butikkene bedre. Ill. foto.

Hvordan bruke data fra nettbutikken i fysisk butikk på en enkel måte?

Nordiske kjeder har et stort forbedringspotensial når det gjelder å utnytte dataen fra sine nettbutikker. Det skriver Martin Granberg fra Priceindx og Ole Martin N. Evensmo fra Springboard Martech.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS