Ny martech-samarbeidspartner for Møller Mobility Group
Bilkonsernet Møller Mobility Group vil skreddersy kundereisen og har valgt Isobar som strategisk samarbeidspartner på martech.
Møller har helt siden 1936 hatt kundeopplevelse i fokus gjennom sine egne og tilknyttede forhandlere. I dag jobber det 4000 ansatte i konsernet som alle etterstreber å levere fantastisk kundeservice.
– Vi i Møller Mobility Group satser bredt for å hele tiden bli bedre på kundeopplevelser og kundedialog, både i digitale og fysiske kundereiser. Dette inkluderer også investeringer i teknologi som gjør at vi kan levere på et nivå som kundene våre forventer, og ikke minst fortjener, sier Kim Motrøen, Head of Marketing Operations i Møller Mobility Group.
Skal skreddersy kundereiser
Møller Mobility Group fortsetter med å gjøre investeringer for å levere på kundenes forventninger. Motrøen forteller at det var lett å velge Isobar.
– Isobar har tidlig vist sterk kompetanse på bruk av markedsføringsteknologi. Nå kan vi skreddersy kundereiser og levere den kommunikasjonen og opplevelsen kundene våre forventer, avslutter han.
Får tilgang på spisskompetanse
Isobar er stolt over å skulle jobbe med Møller Mobility Group, og er allerede i gang med arbeidet.
– Vi synes det er utrolig inspirerende å få jobbe med kunder som har satt kundeopplevelse i forsetet! Vi skal bistå Møller Mobility Group med implementering og strategisk bruk av Adobe teknologi, som Adobe Experience Cloud. I tillegg sikrer avtalen at Møller Mobility Group vil få tilgang på teknisk og funksjonell spisskompetanse når de har behov for det. Riktig valg av teknologi gir muligheter for å levere kreativitet og historiefortelling på rett sted i hele kundereisen, sier Ville Sivonen, Head of Martech i Isobar. (Pressemelding)