Line Andersen går fra Barnas Hus til MATCH.
MATCH
Ny leder for marketing i MATCH – spisset kommunikasjon og revidert posisjonering
Som ny leder for marketing i MATCH skal Line Andersen være med på implementering av revidert posisjonering og en tydeligere kommunikasjon.
Etter 13 år i Barnas Hus har Line Andsersen gått over til Voice Norge hvor hun skal lede markedsavdelingen til MATCH.
– MATCH har vært en suksess de siste ti årene, og jeg gleder meg til å være med på å fortsette denne positive utviklingen, sier Andersen til Retailmagasinet.
Hun forteller at det er mye spennende på gang i MATCH.
– Noen av mine viktigste oppgaver vil være å sikre at MATCH leverer på sin merkevarestrategi og forblir konkurransedyktige både i fysisk butikk og på nett, sier hun.
Hovedfokus for markedsavdelingen fremover vil blant annet være å implementere revidert posisjonering for MATCH.
– Det vil gjenspeile seg i alt vi gjør. Den digitale utviklingen i MATCH vil også skyte fart, og med en av landets største kundeklubber går de et spennende år i møte, sier den nye markedssjefen.
Hun mener at kundene fremover nok vil kunne oppleve en mer spisset og mer tydelig kommunikasjon, både fysisk og digitalt.
– MATCH har vært en solid aktør i bransjen i 35 år og potensialet for å synliggjøre kjeden er fortsatt stort. Jeg har snart vært her en uke og kan virkelig skrive under på at det finnes en engasjert gjeng i Voice Norge. Jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med alle her og er stolt av å være en del av dette teamet, avslutter Line Andersen.