Mester Grønns adm.dir. Erling J. Ølstad mottar prisen for ‘Best Nordic Retail Concept’, her flankert av Gry Ingunn Flataker (t.v) og Carl Nicolai Vold, begge fra Olav Thon Gruppen som var hovedsponsor for prisen. (Foto: NCSC)

Mester Grønn kåret til ‘beste retailkonsept’ av NCSC

Mester Grønn ble kåret til ‘Best Nordic Retail Concept 2019’ på NCSC Nordic Awards mandag kveld.

Publisert

I juryens begrunnelse står det at Mester Grønn med suksess har tilpasset seg den digitale tidsalderen og viser fortsatt vekst år etter år. Selskapet scorer svært høyt i kundetilfredshetsundersøkelser og hos ansatte, og har en imponerende bærekraft og CSR-strategi. Konseptet passer godt inn i miksen av butikker og den kommersielle planen til nesten hvilket som helst kjøpesenter og har vist seg å være en god besøksdriver. Med 120 butikker har selskapet overgått mange av sine konkurrenter, og er i stand til å konkurrere med lave priser på markedet.

Fantastisk lagseier

– Vi er utrolige stolte over at en norsk butikkjede klarte å hevde seg i hard konkurranse med store internasjonale kjeder. Dette er en fantastisk lagseier hvor alle medarbeidere i Mester Grønn har levert, sier en stolt og glad administrerende direktør i Mester Grønn, Erling Ølstad.

Mester Grønn er Norges største heleide blomsterkjede med over 100 butikker fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. Vår visjon er å skape glede i alle hjem, Ved å tilby et stort utvalg av friske blomster hver dag gjennom hele året, forsøker vi å gjøre akkurat dette. Hos Mester Grønn treffer du mange blide medarbeidere, både i butikk og på telefon, som er klare til å hjelpe deg med tips og idéer, kjøpt og bestillinger.

Finalistene

Øvrige finalister var Suomalainen Kirjakauppa fra Finland og Suitsupply fra Sverige.

Powered by Labrador CMS