Conmodo WalkIn åpner sitt andre servicesenter i Norge
Åpner i Bergen i morgen, og har ambisjoner om totalt 25 servicesentre i Skandinavia.
Conmodo WalkIn er landets eneste servicesenter som utfører autoriserte reparasjoner av mobiler fra produsenter som Samsung, Apple og Huawei – mens kunden venter.
Kjeden reparerer på vegne av mobilprodusentene, og første butikk ble åpnet i Oslo i fjor. Ambisjonen er å bygge en butikkjede med åtte servicebutikker i Norge og totalt 25 lokasjoner i Skandinavia.
Kutter ventetiden
Bergensere med ødelagte mobiler eller nettbrett har frem til nå måttet oppsøke utsalgsstedet, som videresender enheten til et verksted.
– Vi gleder oss til å tilby bergensere høykvalitets service på timen. Ventetiden kuttes vesentlig og reparasjonene utføres på nøyaktig samme måte som produsentene gjør det, sier Richard Øverby, kjedeansvarlig i Conmodo WalkIn.
Med garantien i behold
I motsetning til de fleste andre aktørene i markedet er teknikerne hos Conmodo WalkIn sertifisert av mobilprodusentene gjennom grundig opplæring. Teknikerne bruker også originaldeler og produsentenes egne verktøy for diagnose og reparasjon.
– De færreste vet at produsentgarantien bortfaller dersom verkstedet ikke er produsentsertifisert. Dessuten risikerer man å betale for reparasjoner som kanskje dekkes av garantien, sier Øverby.
Conmodo WalkIn utfører de aller fleste reparasjoner av mobiler på timen, men i noen tilfeller videresendes enheten til Conmodo WalkIns hovedverksted på Østlandet.
(Pressemelding)
Retailmagasinet kommer ut åtte ganger i året, og dekker ulike aspekter av fag- og detaljhandelen, uavhengig av varesortiment. Vi gir deg nyheter, fagartikler og case som bidrar til inspirasjon og verdifull innsikt i en bransje som er i stadig utvikling.
Last ned enkeltsider eller hele bladet
Du kan abonnere på retailmagasinet.no sitt ukentlige nyhetsbrev gratis her