Musti oppgraderer kundeklubben
Musti oppgraderer nå sin kundeklubb med Småpotene: et lojalitetsprogram for valper og kattunger.
Musti ønsker å dele kunnskap og gi støtte til nye kjæledyreiere, samt gi tilbud for små poter og feiring av kjæledyrets bursdager.
Ifølge en undersøkelse gjort blant befolkningen i Norge planlegger så mye som seks prosent å få seg et nytt firbent familiemedlem. Musti lanserer nå en ny del i sin kundeklubb: Småpotene
Småpotene er rettet mot valper og kattunger under ett år, og for å gi det lille ekstra i deres første leveår.
Musti ønsker å gjøre livet enklere, tryggere og morsommere for kjæledyreiere – slik at det kan skapes et sterkt bånd fra valpens eller kattungens første stund i familien. En av fordelene med lojalitetsprogrammet er en gratis bursdagsgave hvert år til kundens beste venn (opp til tre dyr).
Eksisterende medlemmer av kundeklubben kan bli med i Småpotene om de har en valp eller kattunge som er under ett år. I tillegg til de vanlige kundeklubbfordelene, får man som medlem i Småpotene også velkomstgaver, tips og råd om livet med valp eller kattunge, samt tilbud på fôr og kattesand.
– Den første tiden med en ny valp eller kattunge i hjemmet er helt fantastisk, men kan også være litt stressende. Vi ser at vi kan gjøre dette lettere for eier, sier Erik Skjærstad, daglig leder.
– Ved å bli med i Småpotene får man som eier mange gode tips og råd, samt svar på de vanligste spørsmålene nye valpe- og kattungeeiere har, fortsetter Skjærstad.