Erling Narmo skal jobbe med kunderelasjoner hos vekstraketten NBT.
NBT
Går fra sportsbransjen til raskt voksende NBT
Med erfaring fra sportsbransjen skal Erling Narmo nå jobbe på kundesiden hos NBT på Kløfta.
I rolle som Key Account Manager for NBT får Erling Narmo ansvar for både nye og etablerte kundeforhold, på tvers av ulike bransjer.
– Etter flere års erfaring innenfor retail, er det naturlig at jeg har best kunnskap, og nettverk innenfor detaljhandelen, og håper den kjennskapen kan komme positivt ut for en kvalitetssikker levering fra start til slutt for våre kunder. For meg er det vesentlig å skape gode og langsiktige relasjoner, og jeg er grunnleggende opptatt av å sette meg inn hverdagen og driften til våre kunder, slik at vi blir en foretrukket samarbeidspartner, sier Narmo til Retailmagasinet.
Med NBT's fokus på innovative og moderne løsninger – hvor miljø og bærekraft står sentralt – er han overbevist om at det blir en fantastisk reise.
Narmo sier at han har blitt tatt godt i mot av alle på NBT, og er for tiden i en meget god onboardingprosess.
Han har tidligere retailerfaring gjennom ti år i Gresvig, to år i Tufte Wear og ett år i Intersport.