Februarseminaret setter fokus på mennesket i retail
Februarseminaret arrangeres den 7. februar i Oslo. "Det handler om mennesker" er hovedtemaet.
Arrangøren NCSC har satt mennesker i sentrum for årets seminar.
Markedssjef Hege Kolberg uttaler:
– Digitaliseringen har medført store endringer i retail, men det er fortsatt en «menneske-bransje». Selv om kundene finner varene på nett, er det fremdeles mennesket vi skal treffe med vår kommunikasjon og service. Den viktigste forskjellen mellom netthandel og det fysiske butikkbesøket er det direkte møtet mellom mennesker. Hvordan gjør vi dette møtet til en opplevelse som løfter kunden og gir ham eller henne lyst til å komme tilbake? Hvordan sikrer vi at våre medarbeidere er motiverte for og har kunnskapen til å møte sluttbrukerne på en slik måte?
Her er foredragsholderne som så langt er bekreftet:
Olav Line, Mustad Eiendom: Utviklingen av CC Vest og Lilleakerbyen
Ole Christian Hallerud, Thon Eiendom: Byutviklingen av Storo-området
Thomas Holth, Steen & Strøm Norge AS: Utviklingen av det nye Økernsenteret
Petter Gulli, Good Morning: Bærekraftighet i bransjen
Geir Hoff (Clas Ohlson): Clas Ohlson sin nye strategi: «100 More Years»
Lars Holst-Roness, Årets Kjøpesenter, Amfi Kanebogen: Hemmeligheten bak årets suksesshistorie
Erling J. Ølstad, Årets Butikkjede, Mester Grønn: Hemmeligheten bak årets suksesshistorie
Steinar Vadla Risa, Vadla Trygghetsbyrå: Vil du forbedre ditt kjøpesenters omdømme og ta en posisjon i lokalmarkedet med trygghetstiltak?
Paal Tarjei Aasheim er konferansier.
Adressen til Gamle Museet er Dronningens gate 4. Dørene åpner kl 9, og seminaret varer fra kl 10 til 17. Dagen avsluttes med en nettverksmiddag på Brasserie Hansken.
NCSCs nettsider er under ombygging, så inntil videre kan man følge nyheter om Februarseminaret på Facebook eller LinkedIn.
Meld deg på her.