Kjøpesenterkonferansen nærmer seg
Det nærmer seg 350 påmeldte til Kjøpesenterkonferansen i Trondheim. Så langt er 25 butikkjeder og over 30 leverandører representert.
Prosjektleder Tomas Oberg forteller at kandidatene til Bærekraftprisen og til Den Gyldne Idé – Årets Kampanje og Åpen klasse – er klare:
Bærekraft
Gulskogen, Vestby Storsenter og Vinterbro
Den Gyldne Idé - Årets Kampanje
Aker Brygge, Glasmagasinet, Linderud senter, Stovner senter
Den Gyldne Idé - Åpen klasse
Amanda Storsenter, Laksevåg senter, M44
Programmet finner du her.
Påmelding skjer her.
Faglig påfyll
Her er et lite utvalg av foredragsholderne på konferansen:
Ibrahim Ibrahim – How to get future ready
Ibrahim fra Portland Design forteller om å vinne i et raskt skiftende retail-landskap og å være klar for fremtidens muligheter. Han har stor interesse for å forstå forbrukernes forhold til merkevarer og deres interaksjon med fysiske og digitale opplevelser.
Ingvild Moen – Hot or Not
Ingvild er SoMe-ekspert og orienterer om siste nytt fra sosiale medier. Hva gjelder nå, hva gjelder i morgen. Hun vil også gi noen råd i bruken av influenser så slipper man å gå i "fella".
Stefan Hyttfors – hva gjør teknologien med oss
Hyttfors foreleser og skriver om hvordan innovasjon, forstyrrende teknologier og atferdsendring påvirker verden i forretningsmessige og sosiale spørsmål.