NetOnNet ansetter for å utvikle omnikanal
NetOnNet ansetter Sofie Struwe som ny sjef innen salg og service
Sofie Struwe, med mange års erfaring fra netthandel, detaljhandel og digitale tjenester, rekrutteres til rollen som leder for salg og service i NetOnNet.
- For NetOnNet har det vært en vekst i salget hittil i år. Arbeid i hjemmet og sosial distansering der mange har tilbrakt mye tid hjemme har drevet en sterk etterspørsel etter produkter til hjemmet, sier adm. dir. Susanne Holmström og fortsetter:
- Vi har en sterk forretningsidé og jobber alltid for å være relevante for kunden og møte kunden på en ansvarlig, enkel og fleksibel måte. Omnikanal-konseptet vårt er alltid i fokus, og vi må hele tiden tenke nytt og utvikle konseptet for å være relevante for fremtiden, spesielt i den urolige tiden vi er i nå. Vi er derfor veldig glade for å knytte en så sterk og modig leder som Sofie Struwe til teamet vårt. Sofie har en dyp forståelse for detaljhandel og brenner for kunden og kundeopplevelsen. Hennes dype innsikt innen omnikanal og kundelojalitet samt tjenester knyttet til dette, vil være et fantastisk tillegg til lederteamet og organisasjonen vår og vi ser frem til å utvikle vårt omnikanal-konsept sammen med Sofie og teamet, sier Holmström.
Sofie Struwe har lang erfaring fra ledende stillinger innen netthandel og detaljhandel. Hun kom sist fra stillingen som kommersiell leder i Clas Ohlson i Sverige, hvor hun har vært ansvarlig for salg og lojalitet innen både netthandel og detaljhandel. Tidligere har hun også hatt ledende roller på blant andre Lensway og Inkclub. Nå gleder hun seg til å bli med i NetOnNet, der hun som leder for salg og service vil være ansvarlig for netthandel, lager, kundeservice og teknisk service.
- Jeg har fulgt NetOnNet gjennom flere år og har blitt imponert over hvordan selskapet har utviklet og drevet omnikanal. Som netthandelsfokusert leder har jeg misunnet Lagershop-konseptet, et strålende konsept som er helt riktig i tiden vi er inne i nå, sier Sofie Struwe, og fortsetter:
- Det som virkelig tiltaler meg med rollen er å jobbe i en nysgjerrig og innovativ omnikanal-organisasjon basert på den digitale kundereisen, som er sentral i virksomheten, og med Lagershoppene med selvbetjening som et tillegg. Dette i kombinasjon med tjenester, et sterkt brand og en aktiv kundeklubb uten rabatter viser at det også er et tydelig kundefokus og bærekraftige tanker fremover.
- Det skjer mye i forbrukerelektronikkindustrien nå, og jeg tror bestemt på NetOnNets konsept og agendaen som ligger foran oss. Det er mange spennende tiltak for å fortsette å utvikle konseptet og øke kundeverdien og lojaliteten fremover. Vi vil fortsette å drive vekst, og mine første prioriteringer vil nå være å gjøre meg kjent med virksomheten sammen med teamet. Jeg vil fokusere på hvordan vi kan optimalisere virksomheten på daglig basis og videreutvikle både kunde- og omnikanal-opplevelsen samt den kommersielle agendaen ved å gjennomgå eksisterende og nye kundetilbud, for eksempel innen nye tjenester. Jeg ser frem til å samarbeide med alle kompetente og dedikerte ansatte for å drive den kommersielle agendaen videre, avslutter Sofie Struwe. (Pressemelding)