– Virksomhetene må finne en balanse mellom det fysiske og digitale for å møte forbrukernes nye behov og vaner, sier Per Haakon Lomsdalen, norgessjef i Salesforce.
– Virksomhetene må finne en balanse mellom det fysiske og digitale for å møte forbrukernes nye behov og vaner, sier Per Haakon Lomsdalen, norgessjef i Salesforce.

Netthandelen eksploderer – må finne balanse mellom det fysiske og digitale

Netthandelen økte med 70 prosent i første kvartal, sammenlignet med samme periode i fjor.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS