Brings B2B-kunder skal få mer presis levering
Brings B2B-kunder vil nå få mer presis informasjon om når sendingene leveres.
Bring lanserer som første distributør i Norge ETA (Estimated Time of Arrival) på sine «Pakke til bedrift»-sendinger. Informasjonen gis allerede i bestillingsøyeblikket, noe som vil være en fordel for mottakerne.
Mer presis forutsigbarhet gir mottakerne mulighet til bedre planlegging av bemanning ved mottak og interne arbeidsprosesser. Dette kan få varer raskere ut i butikkene.
Løsningen testes og piloteres i november og desember, før den lanseres i full skala tidlig i 2021.
- Våre kunder ønsker å kunne tilby ETA til sine mottakere, og vil ha denne løsningen på plass så raskt som mulig, sier Per Öhagen, som er konserndirektør for E-handel og Logistikk i Posten Norge.
Flere retailnotiser
-
4 av 10 unge har datoskrekk
-
Bråstopp for grensehandelen i 2020
-
Diplom-Is endrer farge – resirkulerer 130 tonn mer plast i året
-
Posten setter stopp for bestilling av nye fossile varebiler i 2022
-
Åtte av ti matreklamar retta mot barn bryt WHOs retningsliner
-
Lerum fjerner aspartam i sukkerfri brus
-
Schenker øker tog-frekvensen Oslo-Narvik
-
Klager inn TikTok for skjult reklame mot barn
-
IKEA satser på 95.000 sosiale entreprenører innen 2025
-
Instabank venter sterk vekst i 2021
-
Posten får 26 tonns elektrisk lastebil
-
Nortura og Deli de Luca fortsetter samarbeidet
-
Bergans vant prestisjetung pris
-
Årets kjøpmenn i REITAN CONVENIENCE
-
Svakt fall for forbrukertilliten
-
9 av 10 vil kutte matsvinnet sitt
-
JYSK setter mål for bærekraftig bomull
-
Q-Meieriene lanserer nytt beger og kutter 75 tonn plast
-
Handelen setter fart på 123 nye miljøprosjekter
-
Sunkost ut, Life inn på Kongssenteret