Brings B2B-kunder skal få mer presis levering
Brings B2B-kunder vil nå få mer presis informasjon om når sendingene leveres.
Bring lanserer som første distributør i Norge ETA (Estimated Time of Arrival) på sine «Pakke til bedrift»-sendinger. Informasjonen gis allerede i bestillingsøyeblikket, noe som vil være en fordel for mottakerne.
Mer presis forutsigbarhet gir mottakerne mulighet til bedre planlegging av bemanning ved mottak og interne arbeidsprosesser. Dette kan få varer raskere ut i butikkene.
Løsningen testes og piloteres i november og desember, før den lanseres i full skala tidlig i 2021.
- Våre kunder ønsker å kunne tilby ETA til sine mottakere, og vil ha denne løsningen på plass så raskt som mulig, sier Per Öhagen, som er konserndirektør for E-handel og Logistikk i Posten Norge.
Flere retailnotiser
-
Koffeinfri Coca-Cola for første gang i Norge
-
Første hjemmetest for Covid-19 er her
-
Flere optimister enn pessimister for fjerde måned på rad
-
Coop kutter 300 tonn plast fra 13 millioner kyllingpakker
-
Canada Goose dropper pels
-
TRN vant kontrakt med Avinor
-
Q-Meieriene rekrutterer via kartongene
-
SOS barnebyer vil tette det digitale gapet med Elkjøp
-
Etterforskningssaken mot Orkla, Mondelez og Norgesgruppen avsluttet
-
Bergans inviterer til klima-kampanje
-
Elkjøp på Gardermoen
-
Grilstad kjøper Holmens
-
Sukkerfri verdensrekord
-
Åpnet nytt resirkuleringsanlegg for plastflasker
-
Pantetrøbbel gav milliongevinst
-
Overraskende få konkurser
-
St1 ilagt gebyr for overtredelse av opplysningsplikten
-
Skistjerne blir Bergans-ambassadør
-
Element Logic utvider til Finland
-
Reiser «progresjonsflagget» under Pride