Jollyroom vokser

Publisert

Jollyroom selger barne- og babyprodukter på nettet, til barnefamilier i Norden, Tyskland og Østerrike. Selskapet ble etablert i 2010 og er i dag størst i Norden innen salg av barne- og babyprodukter på nettet.

Den totale omsetningen i 2020 ble 1.770 MSEK.

– Et solid lagarbeid fra alle deler av organisasjonen, gjorde at vi avsluttet 2020 i et rasende tempo. Det er tydelig at den positive trenden fortsetter inn i 2021. Året har startet klart bedre enn vi hadde regnet med, sier Mattias Jacobsson, kommersielt ansvarlig hos Jollyroom.

– Alle selskapets forretningsområder har levert sterk vekst. Det kalde været vi har sett i Norden de siste ukene, har drevet ekstreme behov i visse kategorier. Vi har blant annet solgt over 30 000 vinterdresser, og vokst med mer enn 1000 % i kategorien vinterlek, sier Mattias Jacobsson.

Jollyroom har som ambisjon å omsette for 3 milliarder SEK i 2023.

- Hele organisasjonen har jobbet steinhardt i lang tid for å posisjonere virksomheten for framtidens varehandel. Vi bygger stein for stein og jobber metodisk for å nå ambisjonen i 2023. Den store overgangen fra fysisk til digital handel er i full gang, og vi er godt posisjonerte for å kunne møte den transformasjonen, sier Mattias Jacobsson

– Vi driver mange forbedringsprosjekter internt, med kunden i fokus. Store investeringer gjøres koblet til kundeopplevelsen i alle vertikaler, ikke minst webplattform og lastmile leveransene, sier Annett Hanna, fungerende markedssjef hos Jollyroom.

Powered by Labrador CMS