Oneparks nye markedssjef
Mona Elisabeth Gladhus er ansatt som ny markedssjef i Onepark. Hun får en sentral rolle i selskapets videre vekst og verdiskapning, blant annet på kjøpesentre og i bysentrum.
Onepark drifter rundt 140 parkeringsanlegg over hele landet, og er sterkt til stede på kjøpesentre, ved store dagligvarebutikker og i sentrumsnære p-anlegg.
– Ambisjonene til Onepark trigget meg. I tillegg har selskapet et kompromissløst kundefokus. Parkeringsopplevelsen er sømløs, enten du parkerer bilen på et kjøpesenter, ute i bybildet, på flyplassen eller i garasjen på jobben, sier Mona Elisabeth Gladhus.
Ved hjelp av teknologien Autopay blir bilen registrert på vei ut og inn av et parkeringsområde. Du slipper å hente lapp som legges i ruta, og velger selv hvordan p-avgiften skal betales, enten du er privat- eller bedriftskunde.
På tross av pandemien sikret Onepark rekordmange nysigneringer i fjor – og nesten dobbelt så mange som året før.
— Vi er veldig glade for å få Mona Elisabeth med på laget. Hun forstår hele kundereisen, og kan vise til imponerende resultater fra tidligere arbeider, sier Oneparks administrerende direktør Leif Nymoen.
Gladhus blir en del av ledergruppen i Onepark. Hun kommer fra stillingen som markedssjef i Oslo S Utvikling. Tidligere har hun blant annet jobbet med utvikling av The Well og som magasin- og markedsdirektør i Søylen Eiendom. (Pressemelding)