Oslo Fashion Outlet er glad for at årets Black Friday i alle henseende ble vellykket. (Foto: OFO)
Oslo Fashion Outlet er glad for at årets Black Friday i alle henseende ble vellykket. (Foto: OFO)

Oslo Fashion Outlet satte nye rekorder

– Oslo Fashion Outlet (OFO) er kjempefornøyd med årets Black Friday, hvor vi igjen satte nye rekorder for hele uken, opplyser senterleder Lars Pedersen til Retailmagasinet.

Publisert Sist oppdatert

På fjorårets Black Friday ble det oppslag i lokale medier om ‘tibudsslåssing’ på OFO. Men så ikke i år:

– Vi kan konstatere at de endringer og tiltak vi gjorde for å unngå krangling fungerte. Oslo Fashion Outlet har hatt fokus på å skape en handledag, hvor alle skulle føle seg velkommen. Vi ønsker å vise at OFO er for alle uansett kampanje. Årets Black Friday foregikk under ordnet forhold hvor alt forløp stille og rolig.

– Dette er resultatet av god planlegging og et sterkt team som har gjort en fantastisk jobb, fremholder Lars Pedersen.