Philip Mossinger (Foto: Panduro)

Panduro ansetter ny CMO

Panduro styrker sin digitale satsing og rekrutterer Philip Mossinger, fra CDON.com, som ny CMO.

Publisert

Ansettelsen av ny Chief Marketing Officer (CMO – på norsk ‘markedsdirektør’) kunngjør selskapet i en pressemelding:

Storsatsing på e-handel

I løpet av de siste årene har Panduro økt tempoet med sterke rekrutteringer i markedsavdelingen og har hatt en storsatsing på e-handel. 2017 ble Panduro.com lansert og det har blitt en stor suksess. Nå styrker vi vår digitale satsing ytterligere ved å rekruttere Philip Mossinger som ny CMO. Philip kommer fra en stilling som CMO på CDON.com, samme rolle som han nå går inn i på Panduro fra og med 29. april 2019.

– Vi er på et stadium der vi satser stort på e-handel og vil forsterke vår digitale tilstedeværelse. Med Philip og hans spisskompetanse innen e-handel, styrker vi vår markedsavdeling med akkurat den biten som vi ser som nødvendig for å løfte Panduro til neste nivå, sier Thomas Panduro, Vice President på Panduro.

‘Et sterkt varemerke’

– Panduro er et sterkt varemerke med en spennende visjon og framtid. For meg med erfaring innen e-handel, ligger utfordringen i å finne samspillet mellom de fysiske butikkene og e-handelen, utvikle butikkene framover, samtidig som vi fortsetter vår reise mot et sterkt tilbud innen e-handel. Med min bakgrunn, ser jeg fram til å bidra til den spennende reisen Panduro befinner seg på og være en støtte for hele selskapet framover, sier Philip Mossinger.

(Pressemelding)

Panduro

ble grunnlagt i 1954 av Carlo Panduro og har siden den gang vårt i familiens eie. I dag er Panduro en markedsledende leverandør av hobbymaterialer og kreative produkter, med over 140 butikker innen både B2C og B2B samt e-handel. I tillegg til dette driver Panduro også Kreatima, Stockholms-butikk innen kunst-materiell og Fine Art.

Panduro eier også selskapet Pipoos, med 26 butikker og e-handel i Nederland og Belgia.

Powered by Labrador CMS