Kjedemagasinet 4/2014

For bare halvannet år siden så fremtiden svært mørk ut for elektrokjeden Expert. Selskapet hadde tapt to milliarder kroner på fire år, og konkurrenter som Clas Ohlson og Biltema stjal stadig nye markedsandeler. Noe drastisk måtte skje.

Publisert
I Kjedemagasinet 4/2014 kan du lese om Expert sin reklamekampanjen som ble slaktet av både reklamefolk og fagforeninger, men som kjeden ble belønnet av kundene for.

Slik ser innholdet i denne utgaven ut:
  • Leder: Risiko og ærlighet
  • Årets kjøpesenter i Norden
  • Moderne senterdrift: Amfi Otta
  • Expert: Ærlighet varer lengst
  • Trenger unge gründere
  • Fagtema: Gulv/vegg/tak
  • Retailtrender: Showrooms er det nye
  • Frenchise: Riktig drift
  • Være fremmoverlent
  • Imas-index