Kjedemagasinet 5/2014
I snart 30 år har Børge Nilssen – og kona – vært der når norske selskaper har bygd opp sin franchisemodell. Derfor døpte Finansavisen ham til Mr. Franchise.
Kjedemagasinet har møtt Børge Nilssen, som i august overlot selskapet Effectum til Habberstad AS. Selv om Mr. Franchise nå har begynt å trekke seg tilbake, blir han ikke borte riktig ennå. Det kan du lese mer om i Kjedemagasinet nr 5/2014.
Slik ser innholdet i denne utgaven ut:
Slik ser innholdet i denne utgaven ut:
- Leder: Lytt til Generation Y
- Er folk blitt late?
- Kan havne i bakleksa
- Disse kan vinne Handelsprisen
- Superkommunikatoren kommer
- Profilen: Børge Nilssen
- Skaper framtidas handlemønster
- Fagtema: Butikkinnredning
- Retailtrender: Generation Y
- Franchise: Høna eller egget
- La de ansatte bli mestere: Møt meg!
- NHO Handel: Likviditetsgevinst
- Imas-index