Kjedemagasinet 5/2014

I snart 30 år har Børge Nilssen – og kona – vært der når norske selskaper har bygd opp sin franchisemodell. Derfor døpte Finansavisen ham til Mr. Franchise.

Publisert
Kjedemagasinet har møtt Børge Nilssen, som i august overlot selskapet Effectum til Habberstad AS. Selv om Mr. Franchise nå har begynt å trekke seg tilbake, blir han ikke borte riktig ennå. Det kan du lese mer om i Kjedemagasinet nr 5/2014.

Slik ser innholdet i denne utgaven ut:
  • Leder: Lytt til Generation Y
  • Er folk blitt late?
  • Kan havne i bakleksa
  • Disse kan vinne Handelsprisen
  • Superkommunikatoren kommer
  • Profilen: Børge Nilssen
  • Skaper framtidas handlemønster
  • Fagtema: Butikkinnredning
  • Retailtrender: Generation Y
  • Franchise: Høna eller egget
  • La de ansatte bli mestere: Møt meg!
  • NHO Handel: Likviditetsgevinst
  • Imas-index