Vilde Holte Lerbak går fra stilling som senterleder på Amfi Ullevaal til å bli prosjektleder i Remix Consulting.
Remix
Fra Amfi Ullevaal til Remix
Vilde Holte Lerbak er ansatt som prosjektleder i Remix Consulting fra mai måned. Hun kommer fra stillingen som senterleder på Amfi Ullevaal i Oslo.
I tillegg til erfaring som senterleder har Lerbak har tidligere arbeidet som markedskoordinator ved Handelsstedet Bærums Verk. Remix Consulting mener at det er en perfekt kombinasjon av erfaring og passion for deres aktuelle fagområder.
Konsulentselskapet har ulike oppdrag i det spennende
skjæringspunktet mellom eiendom, retail og markedsføring med mål om fornøyde kunder.
– Retail er i endring og redefinering av kundereisen blir
viktig både for retail og eiendomsbransjen. Vi har et øye for trender som
utvikles, også utenfor Norge og Sverige. Dette benytter vi i kombinasjon med
lang og bred erfaring for å løse de krevende oppgavene bransjen nå står
overfor, så når oppdragsmengden øker er det med stor entusiasme at vi bemanner
opp teamet, sier Marianne Mazarino Håkonen, daglig leder i Remix.
Vilde Holte Lerbak uttaler:
– Jeg brenner for retail og de gode løsningene. Ingenting er
så tilfredsstillende som å skape noe som både er levedyktig og profitabelt.
Dette er jeg helt sikker på at jeg skal få kjenne mer på i samarbeid med mine
nye, dyktige kollegaer i Remix Consulting. Vi deler den samme iveren og jeg
gleder meg til å se hvilke resultater vi kan skape. Remix er det perfekte
bindeleddet mellom retail og eiendom. Med sin portefølje og kompetanse,
kombinert med deres lange erfaring, føles dette som et riktig steg å ta. Jeg
gleder meg til en ny hverdag med spennende utfordringer og nye muligheter
Teamet som Lerbak blir en del av består av både
faste og freelance-partnere som bidrar inn i prosjekter for best mulig
kompetanse for de oppdrag som Remix påtar seg. For mye er i endring når det gjelder de
nye kommersielle møteplassene der forbrukere og merkevarer møtes enten fysisk
eller digitalt. Dette påvirker måten de foretrekker å handle varer og tjenester
på, og her skjer det en kontinuerlig utvikling av nye løsninger.
– Vi har hatt gleden av å utvikle spennende løsninger i eiendom
og kjøpesenterbransjen i flere tiår. Å oppnå gode resultater
for våre kunder er vår drivkraft, avslutter Håkonsen.