Sayso åpnet på Storo

I går åpnet Sayso sin første salong på Storo Storsenter. Sayso er det nye navnet til frisørkjeden HairShop.

Publisert

Sayso er en ny og annerledes type frisørsalong som er young & fun, med dyktige frisører som går til kamp mot bad hair days.

Sayso skriver i en pressemelding at de ser på håret som ditt viktigste assessoar og har ekspertisen på behandlinger og produkter som gjør det mulig for kunden å være fin på håret hver dag.

– Vi er like opptatt av at kunden er fin på håret også mellom frisørbesøkene. Vårt mål er at kundene skal være fine på håret hele året fordi vi forstår hvor viktig håret er for kundens identitet og personlighet.

– Konseptet er inspirert av millienials generasjonen som er opptatt av innovasjon, kvalitet, tilgjengelighet og det å tørre å være seg selv. Interiøret er inspirert av kreativiteten vi ser i Berlin, London og Tokyo og vi ønsket å skape en ny type frisørsalong som er kreativ og annerledes som kunden ikke har sett før, forteller Christinah Nicolaisen, konserndirektør i Raise-gruppen.

Hilde Sommerfeldt, adm. dir. for Sayso og HairShop Frisør, er stolt over å kunne fortelle om bakgrunnen:

– Sayso er det nye navnet til HairShop Frisør og de eksisterende 31 salongene vil omprofileres og oppgraderes fortløpende. Vi lanserte et nytt og innovativt konsept i juni 2016, som både kundene og medarbeiderne elsker. Vi er opptatt av at kundene skal få en god kundeopplevelse hos oss, ikke bare et vanlig frisørbesøk. Med denne oppgraderingen i konseptet og våre ambisiøse planer for ekspansjon, så vi også et behov for et navnebytte. Vi er stolte av å kunne lansere Sayso med første salong på Storo Storsenter. I løpet av de neste tre årene vil Sayso etablere mange nye avdelinger i Norge, og parallelt med dette starter vi også utrullingen i Sverige.

Team Sayso med adm dir Christinah Nicolaisen og kjededirektør Hilde Sommerfeldt.
Powered by Labrador CMS