Ung mann med briller kledd i dress og hvit skjorte. Står ute i et husmiljø med uteservering og planter.
- Bortsett fra supermarked og dagligvarebutikker må detaljhandelen omstille seg til en tid der folk samlet sett handler sjeldnere enn de har gjort., sier Håkon Sæber, managing partner i Norge i konsulenthuset Simon-Kucher & Partners.

Undersøkelse: Nordiske forbrukere ser dystert på det kommende året

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS