
Postens bankavtale med DNB forlenges i to måneder
Avtalen om at DNB tilbyr banktjenester gjennom Postens salgsnett forlenges med to måneder frem til 1. september 2020. Banktjenestene skulle opprinnelig avvikles 30. juni.
Det har lenge vært klart at avtalen som har gjort det mulig å utføre dagligbanktjenester på postkontorer og i Post i Butikk skal avvikles. Når den nå forlenges, er det av hensyn til personer som vil få problemer med å få utført enkle banktjenester som kontaktuttak fra giro dersom de ikke kan gjøre dette på Posten.
Alle banktjenester unntatt valutatjenester og giro-innbetaling blir videreført i Postens nett frem til 1/9-2020.
Myndighetene og NAV arbeider med alternative løsninger for denne gruppen, og målet er at de skal være på plass innen 1. september.
Flere retailnotiser
-
EET Group lanserer klimapositive IT-forsendelser
-
Prior får ny logo og visuell identitet
-
Louis Vuitton kjøper Birkenstock
-
Jollyroom vokser
-
Element Logic passerte milliarden
-
4 av 10 unge har datoskrekk
-
Bråstopp for grensehandelen i 2020
-
Diplom-Is endrer farge – resirkulerer 130 tonn mer plast i året
-
Posten setter stopp for bestilling av nye fossile varebiler i 2022
-
Åtte av ti matreklamar retta mot barn bryt WHOs retningsliner
-
Lerum fjerner aspartam i sukkerfri brus
-
Schenker øker tog-frekvensen Oslo-Narvik
-
Klager inn TikTok for skjult reklame mot barn
-
IKEA satser på 95.000 sosiale entreprenører innen 2025
-
Instabank venter sterk vekst i 2021
-
Posten får 26 tonns elektrisk lastebil
-
Nortura og Deli de Luca fortsetter samarbeidet
-
Bergans vant prestisjetung pris
-
Årets kjøpmenn i REITAN CONVENIENCE
-
Svakt fall for forbrukertilliten