MOO og Suser i Sivet samarbeider
Veskemerket MOO teamer opp med Suser i Sivet og lanserer eksklusivt samarbeid: MOO X SUSER I SIVET.
Målet er å forene sterke norske krefter innen design, markedsføring og distribusjon.
Kapsulekolleksjonen har tatt utgangspunkt i MOO sin Carrier-serie og videreutviklet med Suser i Sivet sin kundegruppe i fokus. Resultatet er vesken «Eira Cow» og en clutch med navnet «Frid Cow».
– Jeg som designer, ønsker hele tiden å utvikle meg, og hvem kjenner ikke den norske kvinnen bedre enn Suser i Sivet? sier Karianne Sæther, designer og grunnlegger av MOO.
– Vi har lenge lett etter den ultimate vesken for vår kjernekunde og med dette samarbeidet åpnet det seg en unik mulighet til selv å utvikle den. Vi er utrolig fornøyd med både resultatet og samarbeidet! sier Siv Heleen Grødem, eier og grunnlegger av Suser i Sivet.
Flere retailnotiser
-
Koffeinfri Coca-Cola for første gang i Norge
-
Første hjemmetest for Covid-19 er her
-
Flere optimister enn pessimister for fjerde måned på rad
-
Coop kutter 300 tonn plast fra 13 millioner kyllingpakker
-
Canada Goose dropper pels
-
TRN vant kontrakt med Avinor
-
Q-Meieriene rekrutterer via kartongene
-
SOS barnebyer vil tette det digitale gapet med Elkjøp
-
Etterforskningssaken mot Orkla, Mondelez og Norgesgruppen avsluttet
-
Bergans inviterer til klima-kampanje
-
Elkjøp på Gardermoen
-
Grilstad kjøper Holmens
-
Sukkerfri verdensrekord
-
Åpnet nytt resirkuleringsanlegg for plastflasker
-
Pantetrøbbel gav milliongevinst
-
Overraskende få konkurser
-
St1 ilagt gebyr for overtredelse av opplysningsplikten
-
Skistjerne blir Bergans-ambassadør
-
Element Logic utvider til Finland
-
Reiser «progresjonsflagget» under Pride