MOO og Suser i Sivet samarbeider
Veskemerket MOO teamer opp med Suser i Sivet og lanserer eksklusivt samarbeid: MOO X SUSER I SIVET.
Målet er å forene sterke norske krefter innen design, markedsføring og distribusjon.
Kapsulekolleksjonen har tatt utgangspunkt i MOO sin Carrier-serie og videreutviklet med Suser i Sivet sin kundegruppe i fokus. Resultatet er vesken «Eira Cow» og en clutch med navnet «Frid Cow».
– Jeg som designer, ønsker hele tiden å utvikle meg, og hvem kjenner ikke den norske kvinnen bedre enn Suser i Sivet? sier Karianne Sæther, designer og grunnlegger av MOO.
– Vi har lenge lett etter den ultimate vesken for vår kjernekunde og med dette samarbeidet åpnet det seg en unik mulighet til selv å utvikle den. Vi er utrolig fornøyd med både resultatet og samarbeidet! sier Siv Heleen Grødem, eier og grunnlegger av Suser i Sivet.
Flere retailnotiser
-
EET Group lanserer klimapositive IT-forsendelser
-
Prior får ny logo og visuell identitet
-
Louis Vuitton kjøper Birkenstock
-
Jollyroom vokser
-
Element Logic passerte milliarden
-
4 av 10 unge har datoskrekk
-
Bråstopp for grensehandelen i 2020
-
Diplom-Is endrer farge – resirkulerer 130 tonn mer plast i året
-
Posten setter stopp for bestilling av nye fossile varebiler i 2022
-
Åtte av ti matreklamar retta mot barn bryt WHOs retningsliner
-
Lerum fjerner aspartam i sukkerfri brus
-
Schenker øker tog-frekvensen Oslo-Narvik
-
Klager inn TikTok for skjult reklame mot barn
-
IKEA satser på 95.000 sosiale entreprenører innen 2025
-
Instabank venter sterk vekst i 2021
-
Posten får 26 tonns elektrisk lastebil
-
Nortura og Deli de Luca fortsetter samarbeidet
-
Bergans vant prestisjetung pris
-
Årets kjøpmenn i REITAN CONVENIENCE
-
Svakt fall for forbrukertilliten