PostNord inne i sin mest hektiske høysesong noensinne
PostNord er nå inne i de mest hektiske og ekstraordinære ukene i 2020.
– Vi har passert over 1,2 million pakker per uke, og opplever rekordhøye volumer nå inn mot jul, med økt netthandel under pandemien. Vi vil takke dere alle for tålmodigheten, og forsikre dere om at vi gjør vårt ytterste for å kunne levere alt i tide, skriver selskapet på nettsidene sine.
De melder om noe etterslep i produksjonen som følge av perioden etter Black Week, men de har i all hovedsak god kontroll over volumene og forventer å være ajour igjen om kort tid.
– Det er samtidig gledelig at pakkemottakerne gir gode tilbakemeldinger på leveringsopplevelsen under en ekstraordinær periode. Enkelte av våre tjenester opplever noen negative tendenser, og det er i hovedsak i Oslo, på Langhus og på Lørenskog vi opplever de største forsinkelsene for øyeblikket. Dette vil vi ha et høyt fokus på nå og i ukene fremover, skriver PostNord.
Flere retailnotiser
-
Sterkeste desemberprisfall på mat og drikke på fire år
-
1,5 millioner poser med mat unngikk å ende som svinn i 2020
-
Ny direktør i Patentstyret
-
Bergstaden Trelast blir Bygger’n Røros
-
Gir bort julemat til rusavhengige
-
Biltema donerer 2,8 millioner til operasjonsstue i flyktningleir
-
Han fikk Q til å endre Skyr-begeret – sparer 23 lastebiler i året
-
Jernia-sjefen: Tenk deg om to ganger
-
Større fall i matvareprisene enn vanlig i november
-
19,5 færre konkurser i detaljhandel
-
Instabank lanserer bilforsikring
-
Vekst i norsk møbeleksport til tross for korona - disse fire kjemper om pris
-
Mindre julehandel selv om mange har spart penger under koronakrisen
-
Små bevegelser i den samlede forbrukertilliten i november
-
Avlyst høstfest ble suksess for Lanullva
-
Brings B2B-kunder skal få mer presis levering
-
Tre av fem nordmenn utsatt for phishing
-
Mester Grønn fjerner mikroplast
-
Matleveringstjeneste legger til rette for digitale julebord
-
2 av 5 ser feilbruk av munnbind hos andre