PostNord inne i sin mest hektiske høysesong noensinne
PostNord er nå inne i de mest hektiske og ekstraordinære ukene i 2020.
– Vi har passert over 1,2 million pakker per uke, og opplever rekordhøye volumer nå inn mot jul, med økt netthandel under pandemien. Vi vil takke dere alle for tålmodigheten, og forsikre dere om at vi gjør vårt ytterste for å kunne levere alt i tide, skriver selskapet på nettsidene sine.
De melder om noe etterslep i produksjonen som følge av perioden etter Black Week, men de har i all hovedsak god kontroll over volumene og forventer å være ajour igjen om kort tid.
– Det er samtidig gledelig at pakkemottakerne gir gode tilbakemeldinger på leveringsopplevelsen under en ekstraordinær periode. Enkelte av våre tjenester opplever noen negative tendenser, og det er i hovedsak i Oslo, på Langhus og på Lørenskog vi opplever de største forsinkelsene for øyeblikket. Dette vil vi ha et høyt fokus på nå og i ukene fremover, skriver PostNord.
Flere retailnotiser
-
Koffeinfri Coca-Cola for første gang i Norge
-
Første hjemmetest for Covid-19 er her
-
Flere optimister enn pessimister for fjerde måned på rad
-
Coop kutter 300 tonn plast fra 13 millioner kyllingpakker
-
Canada Goose dropper pels
-
TRN vant kontrakt med Avinor
-
Q-Meieriene rekrutterer via kartongene
-
SOS barnebyer vil tette det digitale gapet med Elkjøp
-
Etterforskningssaken mot Orkla, Mondelez og Norgesgruppen avsluttet
-
Bergans inviterer til klima-kampanje
-
Elkjøp på Gardermoen
-
Grilstad kjøper Holmens
-
Sukkerfri verdensrekord
-
Åpnet nytt resirkuleringsanlegg for plastflasker
-
Pantetrøbbel gav milliongevinst
-
Overraskende få konkurser
-
St1 ilagt gebyr for overtredelse av opplysningsplikten
-
Skistjerne blir Bergans-ambassadør
-
Element Logic utvider til Finland
-
Reiser «progresjonsflagget» under Pride